Co nowego w ostatniej aktualizacji Genetec Security Center 5.10?
Migrowanie danych w odpowiednim tempie
Przejście do Chmury nie jest decyzją typu „wszystko albo nic”. Wiele organizacji przeniosło cały swój system do Chmury. W przedsiębiorstwach używających starszych systemów krytyczność misji lub problemy z infrastrukturą skłoniły ich do przyjęcia bardziej stopniowego podejścia. Obecnie większość nowych systemów jest częściowo podłączona do Chmury. W ubiegłym roku 78% nowo wdrożonych systemów Security Center było podłączonych do usługi aktualizacji Genetec, co stanowi czterokrotny wzrost w ciągu zaledwie trzech lat. Security Center 5.10 wykorzystuje ten trend. Pamięć masowa Omnicast Cloud to nowa usługa połączona z naszym systemem zarządzania wideo, która rozszerza pamięć masową w siedzibie firmy, umożliwiając użytkownikom skalowanie pojemności w górę i w dół, co ułatwia optymalizację kosztów. Warstwa Performance daje operatorom i oficerom śledczym natychmiastowy dostęp do najnowszych materiałów archiwalnych. Warstwa długoterminowa oferuje ekonomiczną opcję przechowywania archiwów, które nie są potrzebne od zaraz. Materiał wideo jest automatycznie przenoszony między warstwami w oparciu o zasady systemowe. Aby uzyskać szczegółowe informacje, pobierz notatkę na temat funkcji pamięci masowej Omnicast Cloud. Security Center Web Client zapewnia użytkownikom ujednoliconą obsługę z dowolnego komputera. Wersja 5.10 umożliwia pełne zarządzanie kontrolą dostępu, od tworzenia po modyfikację i usuwanie. W połączeniu z istniejącymi funkcjami administracyjnymi zmniejsza to potrzebę polegania na zainstalowanych klientach.Sipelia, moduł zarządzania komunikacją w Security Center, jest teraz dostępny jako usługa. Wdrażany w Chmurze i w pełni zarządzany przez Genetec, może teraz rozszerzyć swój system lokalny w wdrożeniu hybrydowym lub ujednolicić zabezpieczenia w SaaS.
Wprowadzanie danych za pomocą interfejsu „wskaż i kliknij”.
Security Center umożliwia dostęp do stale rosnącego ekosystemu składającego się z ponad 900 systemów, czujników i aplikacji. Rozbudowany zestaw do tworzenia oprogramowania (SDK) zapewnia rozwiązanie umożliwiające integrację systemów unikalnych dla danego środowiska. Szybkie tempo rozwoju technologii w połączeniu z różnymi dostępnymi systemami operacyjnymi oznacza, że integracja oparta na kodzie może być zbyt czasochłonna lub kosztowna w niektórych przypadkach.
Nowa rola Record Fusion Service zapewnia niekodowaną ścieżkę wprowadzania danych zewnętrznych do systemu Security Center. Poprzez prosty interfejs typu „wskaż i kliknij”, można importować dane z plików Excela, CSV, JSON lub innych popularnych formatów. Można również przypisać kolumny danych do niestandardowych pól Security Center i dostosować sposób ich wyświetlania. Następnie można wykorzystać te dane do konkretnych zdarzeń, dostarczania informacji sytuacyjnych w mapach lub jako część raportów i pulpitów nawigacyjnych.
Nowe sposoby korzystania z danych bezpieczeństwa w drodze
Security Center 5.10 dostarcza nowe sposoby używania danych z systemu na telefonach komórkowych. Nowe zadanie Synergis Evacuation Assistant wykorzystuje dane kontroli dostępu do monitorowania ewakuacji w sytuacjach awaryjnych. Wyświetla on status osób potencjalnie zagrożonych. Funkcja ta jest dostępna poprzez portal internetowy zoptymalizowany dla telefonów komórkowych i tabletów. Może być również dostępna w punktach zbiórki. Obejrzyj poniższy film, aby zobaczyć go w akcji:Genetec Mobile doczekał się również największej aktualizacji od czasu jego wprowadzenia dwa lata temu. Można teraz przeglądać panel Mission Control będąc w podróży i uruchamiać nowe incydenty w swojej lokalizacji za pomocą kilku kliknięć. Jest to świetny sposób na ułatwienie pracy w sytuacjach takich jak np. zgłoszenie wandalizmu, zaginionego dziecka lub osoby, która zachowuje się podejrzanie.
Bezproblemowa rozbudowa systemu kontroli dostępu
W ubiegłym roku system kontroli dostępu Synergis został uznany przez firmę Omdia za najszybciej rozwijające się oprogramowanie do kontroli dostępu na świecie. Wersja 5.10 zwiększa skalowalność systemu Synergis, obsługując do 600 000 posiadaczy kart w jednym systemie. Dzięki połączeniu z globalnym zarządzaniem można bezproblemowo zarządzać pracownikami na całym świecie.
Administratorzy otrzymują również nowe narzędzia do bardziej efektywnego zarządzania rozwijającym się systemem i utrzymania jego odporności. Widget Security Score, który śledzi zgodność systemu z najlepszymi praktykami w zakresie bezpieczeństwa, teraz automatycznie monitoruje stosowanie zaleceń dotyczących kontroli dostępu. A ponieważ utrzymywanie aktualnego oprogramowania sprzętowego jest jedną z kluczowych strategii utrzymania bezpieczeństwa systemu, użytkownicy mogą teraz zaplanować aktualizacje oprogramowania sprzętowego dla urządzeń zarządzanych przez Synergis Cloud Link. Oznacza to, że można scentralizować aktualizacje i skrócić czas potrzebny do wykonania tego zadania.
Gotowy do aktualizacji?
To tylko namiastka wszystkich nowych cech i funkcjonalności dostępnych w Security Center 5.10. Jeśli chcieliby Państwo dowiedzieć się więcej lub zmodernizować swój obecny system, prosimy o kontakt z nami.