propozycja rozwiązań

Transport publiczny

Rozwiazania-EST-Transport-publiczny

Postęp technologiczny, rosnąca urbanizacja oraz rosnące oczekiwania ze strony osób dojeżdżających do pracy i rządów wywierają presję na agencje tranzytowe, aby modernizowały swoje systemy bezpieczeństwa. Miliardy ludzi na świecie korzystają z transportu publicznego każdego dnia, co sprawia, że wypadki w miejskiej infrastrukturze krytycznej są codziennością. Awarie pojazdów, które powodują opóźnienia pasażerów lub wypadki drogowe, wymagają od firm tranzytowych szybkiej reakcji, aby wznowić ruch.

Jak jednak można zmodernizować te systemy, unikając pułapek zastrzeżonych i odrębnych systemów, które ograniczają rozwój? Wszystko zaczyna się od przyjęcia ujednoliconego i otwartego podejścia do bezpieczeństwa.

Zabezpieczenie infrastruktury
Zapewnienie bezpieczeństwa ludziom w autobusach, pociągach, metrze i na węzłach komunikacyjnych jest podstawowym obowiązkiem zarówno dla dostawców publicznych jak i prywatnych. Dzięki dużemu doświadczeniu oraz kompleksowym rozwiązaniom możemy pomóc w zabezpieczeniu obiektów tranzytowych, takich jak perony stacji, przedsionki tranzytowe, parkingi itp. Nasze zaangażowanie w otwarte oraz zunifikowane rozwiązania pozwalają zaoszczędzić cenne zasoby i koszty.
Wykorzystanie danych dzięki otwartej platformie
Agencje tranzytowe gromadzą duże ilości cennych danych o swoim środowisku i operacjach. W jaki sposób uzyskujesz wgląd w swoje dane i udostępniasz je innym interesariuszom? Osoby dojeżdżające do pracy, urbaniści, osoby udzielające pierwszej pomocy i inni interesariusze chcą wykorzystywać dane tranzytowe do podejmowania decyzji. Łatwe i bezpieczne gromadzenie, analizowanie i udostępnianie danych wymaga nowoczesnej i otwartej platformy.
Wspieranie bezpieczeństwa infrastruktury na wszystkich poziomach
Czy istnieją mechanizmy kontroli zapewniające godny zaufania łańcuch dostaw, bezpieczną infrastrukturę fizyczną i skuteczne zasady cyberbezpieczeństwa? Agencje tranzytowe wybierają, kupują, instalują i zarządzają rosnącą liczbą urządzeń. Ta zwiększona wzajemna łączność naraża agencje na większe ryzyko, ponieważ istnieje więcej punktów dostępu do sieci, którymi trzeba zarządzać. Ograniczenie tego ryzyka staje się krytycznym przedsięwzięciem dla utrzymania zaufania publicznego.
Previous slide
Next slide

Jak rozwija się transport?

Nieustannie wzrasta potrzeba współpracy

Zepoły ds. bezpieczeństwa i obsługi potrzebują ściślejszej współpracy, aby sprostać dzisiejszym realiom. Osoby dojeżdżające do pracy oczekują od usług transportowych większej wygody i informacji na żądanie. ale agencje tranzytowe są tradycyjnie bardzo odizolowane. Nawet przy użyciu najnowszych narzędzi technologicznych, silosy te utrudniają wewnętrzną współpracę. Zwłaszcza, gdy silosy opierają się na oddzielnych systemach, które nie współdziałają ze sobą.

Rośnie zainteresowanie współdzielonymi danymi

Agencje tranzytowe gromadzą duże ilości cennych danych na temat ich środowiska i operacji. Osoby dojeżdżające do pracy chcą planować swoje dojazdy w oparciu o informacje w czasie rzeczywistym. Urbaniści chcą wspierać swoje decyzje danymi na temat przemieszczania się obywateli na obszarze. Służby ratunkowe chcą informacji w czasie rzeczywistym, aby pomóc w rozwiązywaniu incydentów związanych z tranzytem. Zbieranie, analizowanie i udostępnianie danych w łatwy i bezpieczny sposób wymaga nowoczesnej i otwartej platformy

Rośnie zaufanie ale i obawy o cyberbezpieczeństwo

Rządy i osoby prywatne, które finansują i korzystają z usług tranzytowych są coraz bardziej zaniepokojone cyberbezpieczeństwem i prywatności. Agencje tranzytowe wybierają, kupują, instalują i zarządzają coraz większą liczbą urządzeń. Ta zwiększona wzajemna łączność naraża agencje na większe ryzyko, ponieważ istnieje więcej punktów punktów dostępowych do zarządzania. Ograniczenie tego ryzyka staje się krytycznym przedsięwzięciem, aby utrzymania zaufania publicznego.

Unikalne rozwiązania
dedykowane dla transportu.

  • Wyraźne i bezbłędne rejestrowanie pożądanych obrazów.
  • Inteligentne rozwiązania, które powiadamiają o nietypowych sytuacjach.
  • Szybsze i skuteczniejsze wykrywanie problemów oraz zapewnianie lepszego bezpieczeństwa pasażerom i personelowi.
  • Scentralizowany widok wszystkich systemów.
  • Jeden interfejs, dzięki któremu przejście od reakcji do rozwiązania problemu zajmuje kilka minut.
  • Sprzęt odporny na warunki środowiskowe i szeroka gama produktów do użycia w różnych warunkach i scenariuszach.

Zobacz pozostałe rozwiązania​:

Biura i urzędy

Sklepy i centra handlowe

Transport publiczny

Logistyka

Przemysł i energetyka

Smart City